Ventura, here we come - Reisverslag uit Ventura, Verenigde Staten van Walter Kessel - WaarBenJij.nu Ventura, here we come - Reisverslag uit Ventura, Verenigde Staten van Walter Kessel - WaarBenJij.nu

Ventura, here we come

Blijf op de hoogte en volg Walter

23 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Ventura

We vervolgen onze reis via Highway 1 naar Ventura. We volgen zoveel mogelijk de kustlijn. Deze dag moeten we de grootste afstand afleggen. Ruim 283 mijl = 453 km. We doen er dan ook de nodige tijd over. Na nog wat rondgereden te hebben in Monterey gaan we om 11.45 uur op weg. Wederom een prachtige route om te rijden. In het begin stoppen we nog regelmatig om foto's te maken bij mooie uitkijkpunten, maar als de reis niet echt opschiet, besluiten we wat door te rijden.

Uiteindelijk belanden we zo'n 40 mijl voor de plaats van bestemming weer in een file. Tja, ook hier kennen ze de avondspits. We zijn een paar keer van de snelweg af geweest, maar rijden uiteindelijk toch maar door. Om 19.30 zijn we dan in Ventura. We hebben een mooie ruime Lodge bij Best Western Inn. Vlug nog wat eten en morgen lekker relaxen. We hebben dan onze eerste echte rustdag van deze vakantie.