Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Walter Kessel - WaarBenJij.nu Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Walter Kessel - WaarBenJij.nu

Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg Walter

25 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Na een dag lekker ontspannen en van de zon genieten gaan we naar onze laatste bestemming, Los Angeles. De afstand tussen Ventura en LA is slechts 74 mijl, zo'n anderhalf uur rijden. Die rijden we weer via Highway 1, langs de kust. Daarbij komen we weer langs adembenemende uitzichten, zowel van de kustlijn als de fraai gelegen huizen op de heuvels die direct grenzen aan de kust. Zo passeren we ook de beroemde badplaatsen Malibu Beach en Santa Monica.

Tegen de tijd dat we LA inrijden is de temperatuur gestegen naar een aangename 92 Fahrenheit (33 graden). Dat herkennen we weer. Ons hotel ligt in het noorden van LA, ca. 9 mijl buiten het centrum. We arriveren er om 13 uur en kunnen meteen inchecken bij de buitengewoon vriendelijke Howard, die heel blij is dat we er zijn (hij meende ons zelfs nog te herkennen van een vorige keer!?).

's Middags gaan we nog met de hop on hop off-bus een rondje LA maken. We rijden via een, door Rik uitgestippelde, route door de 'celebrity wijk' van LA naar het opstappunt van de bus in Hollywood Boulevard. We staan meteen in de "Walk of Fame" straat met de tegels van de "Stars". De route voert ons o.a. door Hollywood en Beverly Hills en geeft ons een indruk van LA en met name het deel waar de film- en muziekbusiness, maar ook de horeca, fashion en style een belangrijke rol spelen.

's Avonds eten we in ons hotel en ontmoeten Joanna. Zij bedient ons buitengewoon vriendelijk en geeft ons tips voor bezienswaardigheden in LA.

• 27 Augustus 2013 - 00:54

Anita:

Hoi hoi! Wat gaaf zeg, hebben jullie alvast voor me gesolliciteerd??! :-)
    Geniet van de laatste dagen... Wat gaat zo'n reis snel he?!
    Gelukkig kunnen wij dan ook eindelijk weer van jullie genieten,
    Tot snel xxx